سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آب شیرین کن 6 مرحله ای

کاربرد دستگاه تصفیه آب از بین بردن مواد گچی و کاهش کلسیم و منیزم آب هست که سبب کاهش ph آب شده و سبب میشود تا دیواره های کتری ها ، سماور،مخزن اتو….رسوب نبندد و استهلاک این لوازم رو به شکل قابل توجهی کاهش میده و در وحله دوم برای افرادی که سنگ کلیه دارند یا سابقه سنگ کلیه در خانوادشون دارند بسیار استفاده از یک دستگاه تصفیه  آب خانگی مطمئن توصیه میشه _شاید براتون جالب باشه ولی اززمانی که استفاده از دستگاه های آب شیرین کن و تصفیه  آب زیاد شد درصد بسیاری از بیماری های کلیوی و کبد کاهش پیدا کرد.اینها تنها بخشی از کاربرد دستگاه تصفیه آب خانگی میباشد.

این دستگاه در سه مرحله ی ابتدایی کلیه املاح معلق ،کلر و آلودگی های نباتی و فیزیکی آب را میگیرد ودر مرحله بعد نیترات، نیتریت ،آرسنیک و میگروارگانیسم های مضر شیمیایی و فلزات سنگین از جمله سرب ، جیوه و … . کلیه املاح سرطان زا را بطور کامل از بین میبرد.

این دستگاه بوسیله فیلتر مینرال کلیه املاح مورد نیاز بدن نظیر کلسیم،پتاسیم، زینک ،منیزیم و سدیم را در مراحل نهایی به آب اضافه میکند.

دستگاه فوق دارای مرغوبترین ” فیلتر قلیایی ” می باشد.آب قلیایی موجب تولید هیدروژن و پایین آمدن پتانسیل اکسید و احیا می گردد.

در مطالعات اخیر اثبات شده است که نوشیدن آب قلیایی موجب سلامت پوست و مو ، بهبود عملکرد روده ، کبد و سیستم ایمنی بدن و هیدراته کردن بدن (عملیات آبرسانی به سلولهای بدن)، سم زدایی بدن ، کاهش وزن، کاهش قند خون در افراد دیابتی و … خواهد شد.

دستگاه فوق دارای ممبراین آمریکایی ، شیر اهرمی مجزا، مخزن ذخیره مجزای آنتی باکتریال می باشد که از بهترین و معتبرترین دستگاه های ارائه شده در بازار می باشد.

 

مشخصات دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای مخزن دار Aqua (آب شیرین کن) به قرار زیر میباشد:

1- تصفیه آب 6 مرحله ای مخزن دار(آب شیرین کن)

2- ساخت کشور تایوان

3- با فیلتر ممبران امریکایی

4- دارای استند فلزی یا پلیمری

5-دارای شیر خروجی فانتزی

6- دارای گیج نشان دهنده فشار

7- دارای شیر برقی ورودی آب

8- دارای شیر تنظیم کننده مقدار املاح آب

با نصب رایگان و 18 ماه گارانتی