سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اب شیرین کن

نشانه های تعویض فیلتر آب:

اگر احساس کردید که آب فیلتر شده خود دارای بوی نامطبوع و یا مزه ناپسندی است، زمان آن فرا رسیده است که فیلتر تصفیه آب خود را تعویض نمایید. نشانه دیگری از این مطلب کاهش فشار آب خروجی از دستگاه تصفیه آب است که نیاز به یک فیلتر آب جدید را نشان می دهد. بعضی از فیلترهای آب شیرین کن نیز دارای هوزینگ (محفظه) شفاف هستند که با بررسی ظاهری فیلتر درون آن می توان با توجه به میزان کثیفی این فیلتر از زمان تعویض آن آگاه شد. در نظر داشته باشید که همواره بایستی به دستورالعمل های سازنده فیلتر برای تعیین مدت زمان تعویض فیلتر نیز دقت شود تا بیش از زمان تعیین شده از این فیلترها استفاده نشود.

چرا تعویض فیلتر آب مهم است؟

تعویض فیلتر آب در زمان لزوم این اطمینان را ایجاد خواهد کرد که دستگاه تصفیه آب به صورت صحیح کار می کند. برای سهولت در تعویض فیلترها همواره یک سری فیلتر اضافی در منزل داشته باشید. فیلترهای تصفیه آب بر اساس برند سازنده فروخته می شوند و با بررسی شماره مدل آنها می توان دستورالعملهای استفاده را از سایت سازنده دریافت نمود.

اگر می خواهید که فیلتر تصفیه آب شما به صورت مداوم تمام آلودگی های موجود در آب را از بین ببرد، حتما باید به صورت مداوم اقدام به تعویض آنها نمایید. در غیر این صورت دبی آب خروجی از دستگاه تصفیه آب به مرور زمان کاهش می یابد و شاید حتی به دلیل گرفتگی حفرات فیلترها دستگاه تصفیه آب دیگر کار نکند.